уторак, 23. фебруар 2016.

Lagati krupno kao Dodik



Nakon što je Vlada RS konačno imenovala članove zemljišno-knjižne mafije na mjesta pomoćnika direktora RUGIP-a, kao nagradu za lažno svjedočenje u montiranom procesu koje protiv mene vodi Specijalno tužilaštvo RS, i direktor Miloš Komljenović (zvani Guzovača) je odlučio da učini nešto kako bi potvrdio svoj opstanak na čelu Uprave.

U mikrofon RTRS-a (zašto ATV kasni ?!?) dotični je izrekao ono što je od njega Dodik izričito zatražio - nove optužbe (i krivične prijave) protiv mene. Važno je samo da je nešto krupno, jer Dodik ne voli da laže na sitno! Guzovača se snašao kako je znao i umio – dakle, nikako. Optužio me je da sam bez tendera dao posao jednoj firmi i to u iznosu od, ni manje ni više, nego 19 miliona KM! Pa Dodin kredit od milion i po mu, u poređenju s tim, dođe kao prava sitnica! A tek Špirin bečki stan – crkavica!

Bez tendera 19 miliona, ej bre! I to nakon što su sve istrage u Upravi završene, nakon što je policija i tužilaštvo ( i specijalno i okužno) dvije godine istraživala svaki papir na kojem je bio moj potpis ?!? Nakon što se specijalni tužilac Mladen Mitrović i njegov šef Mladen Bajić onoliko izblamirao sa optužnicom za nesavjesan rad zbog zakupljivanja stanova za potrebe radnika Uprave, oni skontaše da sam pronevjerio 19 miliona!

Od ove je priče nevjerovatnija i gluplja samo priča kako je Dodik pronašao svoj ugovor o milionskom kreditu u svojoj slamarici, ili kako su Špiriću stan kupile nepoznate osobe, a da on, jadničak, to nije ni znao, pa ga zato nigdje nije ni prijavio.

Najavio sam ja sve ovo, unaprijed. I montiranje, i optužnice, i fizički obračun! Al' sve im je džaba, jer me ne mogu ni zastrašiti, ni ućutkati, ni uprljati svojim blatom. Pred svitanje je noć najcrnja. A i vrijeme se mijenja, nakon zime, stiže proljeće! Već se osjeća u vazduhu! A i u njihovom strahu!

Нема коментара:

Постави коментар