четвртак, 18. фебруар 2016.

ATV i Rajko Dukić Vs Gligorić



Mulj se definitivno zatalasao u našoj maloj bari sa mnogo krokodila. Svjesni, valjda, očigledne činjenice da je njihov najveći krokodil u najvećem problemu, iz mulja polako isplivavaju i krokodilčići  u pokušaju spasavanja onogo što se više spasiti ne može -  truli i kriminalni poredak, od kojeg su oni imali i te kakve koristi!

Tako me je prvo tužila ATV za navodnu klevetu zbog izjave, koju sam dao u radio emisiji PULS NARODA Radio –Televizije BN (vezano za način kako im je zemljišno-knjižna mafija protiv koje se borim pomogla da dođu do gradskog zemljišta na kojem je izgrađen objekat ATV).

Onda me je, kako sam saznao opet od ATV, za klevetu tužio i Rajko Dukić tj. kompanija `Boksit` iz Milića, zbog toga što sam pominjući kriminal u Republici Srpskoj (više od 150 afera) u izjavi BNTV, pomenuo i tu Dukićevu kompaniju.

ATV uvijek prva ekskluzivno i u udarnim terminima objavljuje vijesti koje se odnose na bilo čiju i bilo kakvu optužbu ili istragu protiv mene. S jednakim žarom u potpunosti igonoriše svaku vijest o obustavama istraga ili odbačenim tužbama protiv mene. Pitam se, pitam, zašto?

„Poslovna etika, blagovremeno, objektivno, nepristrasno i istinito  izvještavanje javnosti, kao i samo zakonito poslovanje i sticanje uslova za isto, zauzima visoko mjesto na listi prioriteta tužioca (ATV), a objavljene informacije, ne samo što narušavaju ugled tužioca, već dovode do gubitka povjerenja građana u profesionalno, zakonito i savjesno poslovanje tužioca, te dovodi u pitanje i čini štetu po poslovne odnose tužioca“, stoji u tužbi te 'renomirane' kuće.

„Kompanija 'Boksit' iz Milića je brend Republike Srpske i uspješno posluje više od 50 godina, a nikada nije bila odgovorna ni za kakvu vrstu kriminalnih aktivnosti, niti je u Kompaniji ikada ustanovljena bilo kakva nepravilnost u radu i poslovanju“, stoji u Dukićevoj tužbi (nju ja kao tuženi još nisam dobio, ali ATV jeste direktno iz Vlasenice).

Šta reći, a ne ponavljati se. Već sam rekao da će režim, u svom deliriju, montirati, tužiti i blatiti sve koji mu se suprotstavljaju, misleći da tako mogu oprati sebe. Za očekivati je da se u to uključe i svi trabanti režima, u šta nesumnjivo spada i ATV, a i Rajko Dukić, taj renomirani 'bizmismen' iz Milića, koji bi da bude robovlasnik u 21 vijeku.

Mogu samo da obećam da ću se, u narednom periodu, posebno posvetiti rasvjetljavanju činjenica koje baš i ne govore u prilog zakonitosti poslovanja ATV-a, a takođe ću se baviti i stanjem ljudskih prava u opštini Milići.


Нема коментара:

Постави коментар