петак, 25. децембар 2015.

U CARA DODIKA BUDINE UŠI




Mirko Stojčinović, kandidat za koga je Budo Stanković odredio da bude zamjenik pravobranioca u Banja Luci, dobio je amin papanske većine u Narodnoj skupštini RS. Nikoli Tomaševiću, dosadašnjem zamjeniku, nije išlo u korist to što je insistirao da se radi po zakonu i što nije dozvolio da se povuče žalba na nezakonitu dodjelu zemljišta Poljoprivredne škole Budimiru Stankoviću.

Budo Stanković može kod Dodika da završi apsolutno sve. I nema to nikakve veze sa njihovim kumstvom. Ozbiljnije su stvari tu u pitanju. A o kojoj  vrsti ucjene je riječ, otkiće nam možda sam Dodik u svojim memoarima iz kakvog kazamata, kada bude imao dovoljno vremena i kada se oslobodi straha koji sada upravlja svim njegovim potezima.

Brod je izbušen i počije da pušta vodu na sve strane. Putnici u njemu su sve nervozniji i dodatno talasaju spoljnim burama zatalasano more. Svima se čini da je krajnji momenat da izvuku još neki ćar, jer vremena je sve manje. Kapetana niko više ne šljivi, a sve ga se manje boje. Samo je pitanje kada će ga zajednički gurnuti preko palube.

Ova posada nije Republika Srpska, iako bi putnici najradije da to tako predstave svijetu. Republika Srpska će se osloboditi velikog tereta kada ova bulumenta konačno potone. Sa svim papcima, njihovim nezajažljivostima i alavim pokušajima da se dočepaju svega što im se učini vrijednim.

Republika Srpska imaće problem samo ako nova posada koja zamijeni ovu staru bude sklepana po istim principima i ako se bude rukovodila istim vrijednostima: u se, na se i poda se.

Vidi vezane tekstove:

1 коментар:

  1. Tihi nije lako ostan mormalan u ovome svemuDanas me iznenadila Komunalna policija dva puta me tražila i razgovarali smo ali mome čuđenju njihovom dolasku nema kraja. Prije par dana čuo sam da novi naćelnik pošteno radi pokušao sam se najaviti da me samo primi na
    razgovor da vidim ima li svrhe šta više od toga činiti. Kordinator me ljubazno primio i sam se ponudio da pomogne što može. Uzeo je od mene prestavku napisanu za ZEV u kojoj je do detalja objašnjeno u čemu je problem. Ja sam bio oduševljen prijemom i obećanem da će od toga biti bar malo koristi. Danas dolaze dvije policajke sve što je napisano i o čemu je razgovarano sa kordinatorom su mogle vidjeti, otišle su kao da ništa nisu vidjele. Za sve što su vidjele rekle su da nisu nadležne, Samo kažu da su nadležne ako je vozio parirano na zelenoj površini i ako negdje u zgradi voda curi. Ako nisu ni zašto nadležene od onog sto su vidjele kod mene onda je to greška kordinatora znao šta mogu vidjeti a neznam je li znao šta neće da vide. Veliko je pitanje šta je bio cilj ovoga ove provokativne avanture?

    ОдговориИзбриши