петак, 25. децембар 2015.

KAFANSKI SUDIJSKI KADAR


Poznato je da je kafana na Balkanu najvažnija institucija i da se u njoj svi poslovi najbrže završavaju. Novina koju je uvela ova vlast je da je kafana (ali ne bilo koja) postala i istureno odjeljenje pravosudnih institucija RS-a.

Upravo me zvao novinar režimskog lista da me, pro forme, pita šta mislim o tome što je sudija Osnovnog suda Banja Luka, Mirjana Radulović (slika gore) odbacila moju tužbu protiv RUGIP-a zbog nezakonitog raskida radnog odnosa.

Ni moj advokat ni ja, kao stranka u postupku, nisam iz suda dobio nikakvu informaciju, ali režimske novine su na samom izvoru informacija - u kafanskom odjeljenju režimskog suda i u sutrašnjem izdanju Glasa Srpske moći ćemo da čitamo o tome kako je moja tužba odbijena. Ova "hrabra" sudijska odluka biće proslavljena kako dolikuje.

Ne treba puno pronicljivosti da se shvati zašto sudija Radulović svoje sudijske odluke prvo saopštava medijima, pa će tek kasnije, kad stigne iz kafane, obavijestiti stranke u postupku. Ona je tek došla sa strane, nova je, ali ambiciozna i želi da se dodvori dvoru i Keju.

Treba biti potpuno plitak i skučen i dovoljno drzak i moćan da bi sebi dozvolio da mesarski obrađuješ i tranžiraš jednako i policajce i tužioce i pravobranioce i sudije. Da ne spominjem ministre i predsjednike.

Neće trebati još puno vremena da se ovakav nakaradni sistem sam od sebe uruši. Jednostavno zato što mora postojati razlika između kafanskih pevaljki i sudija, između mesara i doktora, između novinara i naručenih piskarala. Ne budemo li tu razliku kao društvo znali napraviti, ne treba nas ni žaliti.

Нема коментара:

Постави коментар