уторак, 22. октобар 2013.

Stvarno je počelo - poziv na informativni razgovor


Kao što već rekoh, šefova se mora poslušati. Nakon jučerašnje izjave Milorada Dodika da nadležni organi treba da me preispitaju, te saopštenja SNSD-a da ću pred nadležnim institucijama morati da objasnim punu prirodu i karakter svog sedmogodišnjeg mandata, jutros već u 8.00 časova dva inspektora i jedan policajac su me tražili u porodičnoj kući u Doboju, uznemirivši rodbinu i okolne komšije. Kako sam saznao trebalo je da mi uruče poziv na informativni razgovor.

Poziv mi je ipak uručen u Banja Luci, gdje živim i gdje sam donedavno i radio. Na istoj adresi na kojoj mi je uručeno i rješenje o otkazu prije par dana. Vjerovatno su se službe, u žurbi da se pokažu brze i efikasne, zbunile, pa su me tražile diljem Republike Srpske. Počeo sam da im se priviđam na više mjesta istovremeno.

Elem, pozvan sam da danas u 15:00 časova dođem u MUP, ul. Jug Bogdana 108, na informativni razgovor u Jedinicu za borbu protiv organizovanog kriminala i korupcije. 

Raduje me da su konačno shvatili da imam šta da im kažem na tu temu, budući da već godinama podnosim prijave i ukazujem na organizovane kriminalne grupe poput one koju čine jedan kum, nekoliko zaposlenih u Geodetskoj upravi, ovlaštena notarka, itd.

Нема коментара:

Постави коментар