уторак, 22. октобар 2013.

POČELO JE, POČELO


Охрабрујуће вијести стижу из СНСД-а. 

Коначно су почели да се баве темом која је најактуелнија тема региона – борбом против криминала и корупције. И сам Милорад Додик, вјероватно инспирисан изузетно млаким пријемом у Србији, одлучио је да се позабави криминалом и лоповлуком у сопственој странци. Па је, умјесто да крене од својих најближих и срцу најдражих кумова – "бизмисмена", одлучио да се прво позабави са мном. 

Упрегао је све полуге којима још влада – полицију, тужилаштва, дежурне ауторе кривичних пријава против мене (Јованић "Инфомап"), контролисане медије (Независне, Глас...), директора-икебану Ковачевића...

Ал' нема везе, не замјерам му што је кренуо од мене, важно је да је кренуло. Нека се детаљно преиспита сваки мој потез, нека се прочешља сва документација. Нека се докаже да сам ја највећи криминалац у СНСД-у, а да су његови кумови чисти као суза. 

Па да се читав свијет диви тако способним пословним људима. Можда их као савјетнике ангажује и Вучић да Србију извуку из економских проблема. Јер такве експерте тешко да ће наћи по свијету. 
Предлажем и да заједно почну да објављују стручну литературу. Ево неколико могућих наслова: Како месарску сатару претворити у најатрактивнију и највећу парцелу у Бања Луци? Како из буџета  финансирати пословно царство? Од возача до градитеља?...

П.С. Да би све било мало озбиљније, против Милорада Додика ћу поднијети тужбу за клевету за сијасет глупости и неистина које је о мени изјавио јуче, од тога да сам огрезао у криминалу, да сам 7 година био на челу Управе, да сам почео да "галамим" када су покренуте истраге против мене, итд.

Нема коментара:

Постави коментар