петак, 27. фебруар 2015.

NEPRAVDA

"Kada nam je Azra Miletić pročitala presudu, rekao sam u lice i njoj i njenim kolegama da su pravosudna mafija i da je sramota to što su uradili. Advokat Mikeš me je opomenuo da bi moje ponašanje mogli okarekterisati kao vrijeđanje suda i da bi mogli pozvati obezbjeđenje da interveniše, ali nisam mogao da se suzdržim. Zbilja nisam osjećao nikakvo poštovanje prema ovako nemoralnim i nečasnim ljudima koji su, na žalost, obavljali tako odgovoran i značajan posao. Rekao sam glasno: Neće oni nikoga pozvati. Znaju šta su uradili. Znaju da su osudili nevinog čovjeka i to mi daje za pravo da ih nazovem pravosudnom bandom.

Kad sam upitao gdje se mogu žaliti na ovakvu sramotnu presudu, Miletićka je požurila da mi slavodobitno kaže: Nemate pravo na žalbu.Ova presuda je konačna. Još mi je podsmješljivo rekla: Sami ste izglasali takav Zakon. Kada sam upitao: A šta je sa Evropskom konvencijom o ljudskim pravima i osnovnim slobodama koja je iznad Krivičnog zakona i Zakona o krivičnom postupku BiH? samo je ponovila: Ova odluka je konačna i nemate pravo žalbe.

Nakon ovih riječi sudije su izašle na svoj poseban izlaz iz sudnice.Zauvijek mi je ostala u sjećanju slika ovo troje kako bezglavo žure, a njihove tamnoljubičaste toge zlokobno se kovitlaju oko njih, podsjećajući na krila zlokobnih strvinara." - iz moje knjige NEPRAVDA, Banja Luka, 2007.

Нема коментара:

Постави коментар