четвртак, 26. фебруар 2015.

KRIVOSUĐE BiH



Azra Miletić, sudija Apelacionog suda BiH, uhapšena je po nalogu Tužilaštva BiH zbog sumnji da je uzela mito od bivšeg komesara kantonalnog MUP-a, osuđenog na 11 godina za organizovani kriminal itd.
Azru Miletić sam dobro upoznao. Dobar dio moje knjige NEPRAVDA posvećen je njoj i njoj sličnima u pravosuđu ili bolje reći krivosuđu BiH. U mom slučaju, mito je vjerovatno primila od SDP-u bliskog tajkuna, koji se zarekao da će mi Sud BiH slomiti kičmu (svi bi izgleda trebali biti beskičmenjaci kakvi su i sami). Njena presuda pala je na Ustavnom sudu BiH, zbog očiglednih povreda mojih ljudskih prava u cijeloj farsi od tog slučaja kada su mi sudili zbog pravnog mišljenja, što je samo po sebi nonsens.
Azra Miletić nije ništa radila bez dogovora sa svojom šeficom Meddžidom Kreso, koja je, u mom slučaju bila i tužilac, a zatim i predsjednica suda. Posebno su mi u sjećanju ostali njihovi slavodobitni i podli osmjesi u sudnici. Mislile su da im niko ne može ništa. I u tome uživale preko mjere. Očigledno izgubile sve kompase, ostale bez trunke sudijske etike, morala i časti. I stalno napredovale u službi. Azra Miletić je (ovo je više za rubriku vjerovali ili ne) obučavala druge sudije. Pretpostavljam da je predmet obuke bio kako uzeti mito, a da te ne uhvate. Ili kako se obračunati sa nepodobnima po nalogu odozgo. Ne sumnjam ni da ima puno odličnih učenika Azre Miletić u krivosuđu BiH. Ipak, vjerujem da ima i poštenih i dobrih sudija. Njihovo vrijeme će doći kada odu, ili, bolje reći, padnu ovi poput nje. Nisam zlurad, ali radujem se tome. I Azra mi je jutros uljepšala ovo kišno jutro.
Ostaje da se vidi šta će Meddžida preduzeti da zaštiti svoju dugogodišnju saradnicu i prijateljicu. Pomno ću je pratiti.

Нема коментара:

Постави коментар