среда, 10. септембар 2014.

DOLIJALI ILI ...



Upitah prijatelja iz Mostara za komentar današnjeg hapšenja Lijanovića i ostalih. On samo lakonski odgovori "koji već put". Čovjek ne misli da se dogodilo išta značajno. Niti vjeruje da je SIPA stvarno odlučila da radi svoj posao. S pravom se pita – kud baš sada, pred sam zvanični početak predizborne kampanje. Da li će birači zagristi mamac? Jesu li se to stvarno ovi, koji su tolike godine na vlasti, odlučili da procesuiraju mangupe u "svojim" redovima? Jesu li konačno shvatili da je narod gladan - pravde ponajviše, pa su odlučili da žrtvuju nešto, da bi sačuvali sve?
Odgovore na ta pitanja nemam. Znam samo ono što sam na sopstvenoj koži osjetio. Skoro godinu dana su "istražitelji" po naređenju Baje, Jovičića i Vasića češljali po Geodetskoj upravi, pritiskali ljude da "priznaju" da su bili svjedoci mojih navodnih krivičnih djela, opijali neke sklone alkoholu u Budinom restoranu Kej kako bi ih pridobili kao svjedoke saradnike, dovodili tužioce da saslušavaju tako pripremljene svjedoke, činili sve što su mogli da bi podigli optužnicu protiv mene. Ne znam šta su uradili, znam samo da je glavni inspektor koji je vodio istragu protiv mene zauzvrat zaposlio ženu u Geodetskoj upravi (nije on jedini koji je na taj način nagrađen). Epilog ćemo vidjeti u narednim danima. Da li će se odlučiti da me, podizanjem lažne optužnice, pokušaju "isprljati" u javnosti u toku izborne kampanje? Poručujem im, neka samo izvolite – njihove lažne optužbe lako je, činjenicama, razbiti u paramparčad.
Valjda će nakon toga pravi krivci doći na red da odgovaraju –  samo mojih krivičnih prijava, sa sve dokazima, pune su ladice nadležnih tužilaštava.

Нема коментара:

Постави коментар