среда, 9. септембар 2015.

Nesavjestan rad



Kao što se moglo i pretpostaviti, sudija za prethodno saslušanje Okružnog suda u Banja Luci potvrdio je optužnicu, koju je protiv mene (za nesavjestan rad u službi) podigao specijalni tužilac Mladen Mitrović u dogovoru sa svojim šefom Miodragom Bajićem, a po nalogu i medijskoj najavi Milorada Dodika. 


Nisu odgovorili na moj zahtjev da se izjasne o tome da li je optužnica podignuta od nadležnog tužilaštva, iako je valjda svakome drugom jasno da, Zakonom o organizovanom kriminalu i najtežim oblicima privrednog kriminala osnovano Specijalno tužilaštvo, ne može biti nadležno za navodan nesavjestan rad u službi za koji mene terete.


Kako sam iz optužnice mogao da vidim, kao svjedoci tužilaštva će se, između ostalih, pojaviti i lica protiv kojih sam kao direktor Geodetske uprave podnosio krivične prijave i pokretao disciplinske postupke za ozbiljne slučajeve koji se mogu podvrstati u sferu djelovanja zemljišno-građevinske mafije. Biće zanimljivo suočiti se sa njima na sudu. I naravno pred javnosti kojoj je, kao i meni, dosta montiranih procesa i zataškavanja pravog kriminala. 

Moji svjedoci će, između ostalih, biti Milorad Dodik, Džerard Selman (tadašnji ministar pravde), Nedeljko Čubrilović (tadašnji ministar saobraćaja i veza) i Slobodan Radulj.

Obavještavaću, kao i dosad, javnost o svemu, jer je javnost moj jedini, pravi saveznik u borbi protiv organizovanih kriminalaca u institucijama sistema ove Republike, koji me, nesmanjenom žestinom izvjesnog mesara iz banjalučkog predgrađa, progone evo, već treću godinu.

Vezani tekstovi:
http://tihomirgligoric.blogspot.ba/2015/07/specijalno-montiranje.html 
http://tihomirgligoric.blogspot.ba/2015/07/vise-od-igre.html 
http://tihomirgligoric.blogspot.ba/2015/07/hvala-na-podrsci.html 
 

Нема коментара:

Постави коментар