среда, 16. септембар 2015.

„JA POJMA NEMAM“ Milorad Dodik



Hahaha. Milorad Dodik nema pojma da je protiv mene podignuta optužnica, ni da se „procesuiram“, on ne podiže optužnice, on ne sudi, samo žali što je u jednom trenutku pomislio da sam KONSTRUKTIVAN, ali sad vidi da je pogriješio.
Prije će biti da je pomislio da ću biti papak u njegovoj ergeli papaka koji ga bespogovorno slušaju i rade kako on i njegovi kumovi misle da treba, kršeći i bušeći zakone, otimajući od naroda i dajući njima sve što im za oko zapadne. To vjerovatno, u njegovom nakaradnom svijetu izvrnutih vrijednosti, znači biti konstruktivan. Raditi za njihovo dobro. Iznalaziti načine, smišljati prevare, ako treba i falsifikovati, dobro se organizovati i djelati na njegov mig. Ko tako konstruktivno radi, biva nagrađen. Ko tako neće, biva procesuiran. Po mogućnosti, uništen. Ako zatreba i likvidiran.
Samo što mu faca govori više od riječi. Pokunjen je, nervozan, odaju ga tikovi i kiseli osmjesi. Ali i dalje o sebi misli da je veliki, da je faca. Misli da ga nisu dosad već svi „provalili“, da je blijeda sjenka samog sebe od prije par godina. Đavo polako, ali sigurno dolazi po svoje. Svestan je on toga, ali nema više kud. Nema on ni lične hrabrosti, niti mu je, čini se, preostala i trunka obraza i morala da spriječi svoj neminovni put u propast.
Jedva čekam da ga vidim u sudnici. Da mu pogledam u lice i upitam ga par stvari. Izbjegavao je dosad suočavanje sa mnom. Gdje on tako veliki da se spušta na nivo mene tako malog? Najlakše je, kaže, udariti na njega i okriviti ga za sve. To kaže, a i sam zna da je u svemu. Namjerno, svojom voljom i nezasitom pohlepom. Srpsku je poistovetio sa samim sobom. Sve što ovdje diše i postoji, njegovo je. Sve što želi, može. Sve što za sebe odabere, njegovo je.
„Nećeš ti imati problema, ako sa mnom ne budeš imao problema“, rekao mi je jednom, kada sam mu govorio oko problema i opstukcija sa raznoraznih strana, koje imam u vezi sa donošenjem Zakona o premjeru i katastru Republike Srpske. Tada nisam razumio šta mi je, više nego jasno poručio. Kasnije mi se razjasnilo. Nisam bio „konstruktivan“, a on je eto, u jednom trenutku pomislio da jesam. Sad mu je zbog toga žao. Da je znao kakav sam, ne bi me sigurno nikad ni stavio za direktora Geodetske uprave. Iako mu nije bilo mrsko da se, kad god može, pohvali njenim uspjesima, lično preda nagrade radnicima koji su, ogromnim naporima, uspjeli da prije roka riješe imovinsko-pravne poslove na trasi autoputa Banja Luka – Doboj...
Sada nema pojma da me njegovi specijalci „procesuiraju“ što sam, u ime Uprave zakupio 10 stanova za smještaj tih i radnika na drugim kapitalnim projektima. Vjerovatno žali i što Specijalno tužilaštvo nije pronašlo ništa ubjedljivije, nakon dvije godine češljanja i montiranja po Upravi. Volio bi da me zaboravi, da me nema, da ga nikad više ne upitaju za mene...
Samo što me ima i biće nas sve više. Milorade Dodik, spremi se da odgovaraš.

Нема коментара:

Постави коментар