среда, 2. март 2016.

Specijalno protiv Okružnog



Kao što sam i rekao, juče sam Okružnom tužilaštvu Banja Luka prijavio Miloša Komljenovića, direktora Republičke uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove i članove njegove „istražne“ radne grupe, zbog krivičnog djela lažnog prijavljivanja.

Dotični je, naime, (i pored toga što je bio obavješten da su nadležna tužilaštva i policija istražili sva navodna krivična djela za koja me ponovo terete i da su istrage obustavljene jer nije bilo dokaza da je učinjeno bilo koje krivično djelo), podnio ne jednu, ne pet, već okruglo deset krivičnih prijava za ta ista krivična djela.

Komljenović je prijave podnio MUP-u i Specijalnom tužilaštvu, očigledno se uzdajući u njihovu lojalnost Baji i Bajićima u Geodetskoj.

Dežurni tužilac Sanja Tadić- Stojisavljević me je obavjestila da ću biti uredno pozvan da obrazložim svoju prijavu. Ovo će biti svojevrsni test za Okružno tužilaštvo, koje ima priliku da pokaže na djelu svoju nezavisnost i poštovanje zakona i tužilačkog kodeksa. 

Četvoro okružnih tužilaca dosad je potpisalo obavjesti ili naredbe o nesprovođenju ili obustavi istrage protiv mene, jer su, po anonimnim prijavama, već istraživali krivična djela koja sam, navodno, počinio kao direktor. Nije bilo dokaza, iz prostog razloga što nije bilo ni krivičnih djela.

Da li će sada Specijalno tužilaštvo i specijalni tužioci (koji će, ugred budi rečeno, imati problema da zadovolje kriterije za izbor za okružne tužioce), radeći ponovo isti posao i istražujući ista djela, održati lekciju okružnim tužiocima i podići optužnice (pretpostavljam poput one koju već obrazlažu pred Posebnim odjeljenjem Okružnog suda)? 

Baš me zanima da li će dotaknuti i to dno? Ne sumnjam da će od srca pokušati.

Нема коментара:

Постави коментар