петак, 10. октобар 2014.

Građani Doboja, Teslića i Petrova,



U poslednjih 30 dana, razgovarao sam sa dosta vas na ulici, u zgradi, u parku, kafani... Želim da vam se zahvalim na ljubaznosti, pristojnosti i iskrenosti sa kojom ste mi se obraćali. Mislim da sam razumio vaše poruke, vašu rezignaciju, nerijetko i bojazan da su promjene moguće, da je za nas sve kasno, da nam je suđeno da živimo u neuređenoj i nehumanoj državi. Nisam iznenađen, jer kao da smo svi pomalo izgubili vjeru da sami sebi možemo izgraditi državu, bar onakvu kakvu smo imali nekada kada nismo brinuli šta ćemo sutra jesti, da li ćemo imati novca za lijekove i da li će nam djeca ikada naći posao.
Političarima se ne vjeruje, ni to me ne iznenađuje. Mnogi su obećali, pa pogazili svoju riječ. Zato sam odlučio da uradim drugačije – da se ugovorom obavežem za glas koji mi date. Da vas mjesečno izvjestim o tome šta sam uradio. Da imenom i prezimenom prozovem one koji ne žele da rješavaju pitanja za koja sam se ugovorom obavezao. Jer ni ja, kao ni vi, ne vjerujem više nikome na riječ. Tražim dokaz, rezultat, nešto opipljivo da me uvjeri u dobru namjeru i obećanje.
Kada govorimo o borbi protiv kriminala, ne vjerujem nikome ko nije u stanju da imenom i prezimenom (i dokazima naravno) prozove one koji su se o zakon ogrješili. Zakon o ispitivanju porjekla imovine mora da obuhvati imovinu Milorada Dodika, Dragana Bogdanića, Uroša Gostića, ali i Obrena Petrovića, Dragana Mikerevića, Slavka Dragičevića, Milana i Petra Ninkovića, Uroša Krulja, Mirka Stojčinovića, Janka Jovanovića...naravno i Tihomira Gligorića (predlažem da krenu od mene).
Kada govorimo o nemoralno visokim platama u javnom sektoru, plata koje su po 10 puta veće od onih u realnom sektoru moraju se odreći svi novoizabrani poslanici i svesti ih na normalan odnos od 1:3. Ako to ne urade, narod mora izaći pred Narodnu skupštinu i primorati ih da to urade, drugog puta ja ne vidim.
I mogao bih ovako da redam pitanje za pitanjem...nema potrebe, stavio sam ih u Ugovor koji sam vam ponudio. I obavezao sam se da vas o tome izvještavam mjesečno. Naravno, ukoliko mi date svoj glas. U protivnom, ništa. Ugovor je volja dvije strane. Ja ću vašu volju poštovati.

Нема коментара:

Постави коментар