четвртак, 24. април 2014.

LAKI JE MALO NERVOZAN



Kao što je i najavio, Milorad Dodik je, nakon što je odgledao film Kum 1, u restoranu Kej Bude Stankovića, izdao nalog Dragomiru Jovičiću i Gojku Vasiću, da me predaju Specijalnom tužilaštvu. Objavili su to odmah mediji u službi režima – SRNA, RTRS, ATV (o ATV-u u službi zemljišne mafije uskoro ću obavjestiti javnost).

Nema veze što navodno krivično djelo za koje me optužuju nema veze sa nadležnostima Specijalnog tužilaštva. Nema veze ni to što bi bio red da su prethodno uzeli moju izjavu o tome, a nisu. Važno je da me stigne Kumova osveta!

Osumnjičen sam da sam, kao direktor Uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove Republike Srpske, navodno zloupotrebio službeni položaj i ovlašćenja tako što sam "na nezakonit način za sebe i deset radnika Uprave pribavio imovinsku korist od oko 248.000 maraka" tako što sam zakupljivao stanove za smještaj zaposlenih u Upravi, suprotno Zakonu o platama zaposlenih u organima uprave RS. Ne spominju Zakon o finansiranju premjera i katastra, Pravilnik o naknadama za angažovanje radnika Geodetske uprave za poslove od posebog značaja za RS, zaključke Vlade RS, zaključke Savjeta za implementaciju projekta autoputa Banja Luka - Doboj, te zaključke kolegija Uprave, koji su zakup stanova obrazlagali Službi za reviziju. Ne zanima ih nijedna činjenica, žele samo da se dodvore Lakiju.

U februaru je Dodik Specijalnom tužilaštvu zaprijetio ukidanjem. Danas im je dao šansu da prežive. Pod uslovom da me ućutkaju! To isto Specijalno tužilaštvo, da ironija bude veća, proglasilo se nenadležnim za procesuiranje krivične prijave koju sam za organizovani kriminal (a to im je nadležnost) podnio protiv Budimira Stankovića, Aleksandra Deurića i dr. prošle godine.

Нема коментара:

Постави коментар