среда, 16. април 2014.

DODIKOVOM PORTPAROLU JOVANIĆU



Krivične prijave koje sam, kao direktor Geodetske uprave, podnio protiv Ljubomira Jovanića, treba tražiti u Policiji RS i Tužilaštvu. Naravno da bi iste trebale biti i u arhivi Geoetske uprave, međutim budući da iz ove, od mafije "zarobljene" ustanove, svakodnevno nestaju  dokumenti, to treba pod hitno provjeriti.

Što se Jovanićeve krivične prijave "na 179 strana uključujući i audio zapise" protiv mene tiče, ona je bila predmet višemjesečnih i detaljnih istraga koje su okončane naredbom postupajućeg tužioca o obustavi istrage, jer nije pronađen ni jedan dokaz da je počinjeno bilo kakvo krivično djelo.

U vezi sa njegovim pitanjima koja govore više o njemu nego o bilo čemu drugom, mogu samo reći da su obe presude o kojim govori bile za mene oslobađajuće, a što se presude "u slučaju Han Pijesak i ostalo u 2014." tiče, budući da je očigledno uključen u montiranje cijelog slučaja i prebacivanje iz Tužilaštva u Banja Luci (koje je obustavilo istragu i po ovom pitanju) u Tužilaštvo u Istočnom Sarajevu, neka o tome pita svog boss-a Milorada Dodika.

Na kraju, samo jedan zaključak – mislio sam da Mile Dodik ne može pasti niže od činjenice da mu je savjetnik postao Budimir Stanković. Sad kad vidim ko mu je portparol, vidim da sam se prevario – može i niže!

Нема коментара:

Постави коментар