уторак, 15. април 2014.

DETEKTOR LAŽI



Milorad Dodik se pred kamerama poltronskog RTRS-a uvija kao mlada i kaže da ne zna o kome se radi i da nije informisan. Nejaka Premijerka samo što ne zaplače od muke što ne može i pravosudnim organima da naređuje kao Jovičiću, pa smatra da su im odluke "čudne" i nije njima zadovoljna. Naravno da nije kada mi pakuju notorne laži i neistine, koje padaju pred svakim profesionalnijim tužiocem ili sudijom.




U RTRS-u priliku da me oblati redovno ima direktor "jedine firme za aerofotogrametrijsko snimanje u RS" izvjesni Jovanić, koji se, kako sam kaže već 12 godina bavi mojim likom i djelom. Vjerovatno od moje prve od ukupno tri krivične prijave koje sam protiv njega kao direktor Geodetske uprave podnio, ali koje nikada nisu bile procesuirane. Naravno da znam zašto. A vrijeme je da sazna i naša javnost.
Zato, budući da Milorad Dodik očigledno ne smije sa mnom u duel pred kamerama (pa ni svog ličnog kabineta, pardon RTRS-a), pozivam ga da se podvrgnemo detektoru laži. On mene neka pita šta god mu padne na pamet (neka mu pomognu svi njegovi kumovi, tužioci, sudije, poslovni partneri...).

Ja bih njega pitao sljedeće:

  1. Da li me je, kao direktora Uprave, zvao i tražio da tom istom Jovaniću bez tendera dam posao premjera četri hercegovačke opštine, u vrijednosti od 9 miliona KM, a kasnije zadužio i Čubrija da se operativno pobrine za taj posao, što sam naravno odbio?
  2. Da li je od tog posla odustao, ili je on u pripremi u Upravi sada sa taze novim, prepodobnim direktorom?
  3. Da li je iskoristio svoj lični uticaj da se zataška kriminal u poslovima GP "Krajna" Borka Đurića i Milenka Čičića vezano za Banjalučko polje, te nezakonitu zamjenu zemljišta Poljoprivredne škole u aranžmanu Budimira Stankovića?
 


Нема коментара:

Постави коментар