петак, 14. фебруар 2014.

ЈОШ ЈЕДНО УПОЗОРЕЊЕ НОЈЕВИМА



14.02.2014., Бања Лука – На прес конференцији СрпскеАлтернативе, која је одржана данас у Бања Луци, предсједник др Тихомир Глигорић је још једном упозорио неразумне и надасве бахате властодршце да је крајње вријеме да почну да се баве основним узроцима проблема који су јуче ескалирали у Федерацији БиХ, а сутра ће вјероватно и у РС, а то је изузетно лош социјални положај огромне већине грађана, али и глад за правдом. 


"Да ли је могуће да нико од владајуће структуре не види шта им је чинити? Зар стварно мисле да може овако до избора, мирно, без икакве реакције људи на њихов безобразлук, отворено потцјењивање оних који су их бирали. Најлогичније је да они које је народ директно бирао, а то су народни посланици, први ураде барем једну конкретну ствар и покажу да су чули поруку народа. Треба им пола сата да изгласају промјену одлуке коју су сами донијели о својим платама, паушалима и додатним увећањима коефицијената", рекао је др Глигорић, нагласивши да немање слуха за овако једноставне, конкретне и брзе мјере само показује степен отуђености политичара од бирачког тијела.


СрпскаАлтернатива је указала на 10 хитних мјера које се могу сутра предузети, како би се отворио процес истинских промјена у друштву и самом начину вођења политике. "Могу да се заваравају и власт и опозиција, али више се не може радити на стари начин" истакао је Глигорић.  


Мора се увести строга дисциплина у трошењу јавног новца, мора се престати са финасирањем потрошње из кредита, које нас још дубље тјера у дужничко ропство. Треба под хитно направити ребаланс Буџета за 2014. и направити уштеде које би се преусмјериле на социјална давања најугроженијим. Увести потпуну транспарентност у трошењу новца пореских обвезника тако што ће на интернет страницама институција обавезно објављивати детаљне податке о извршењу буџета. У Народној скупштини РС по хитном поступку усвојити Закон о одузимању нелегално стечене имовине са кључном одредбом да је терет доказивања на власнику имовине сумњивог порјекла, а не на истражним органима и Закон о незастарјевању кривичних дјела ратног профитерства и кривичних дјела из процеса приватизације.


У последњих пар дана, након боравка Милорада Додика у Добоју, појачан је притисак на активисте СрпскеАлтернативе у овом граду. Позивају их и нуде им запослење уколико се врате у СНСД, па се у СрпскојАлтернативи сви питају да то СНСД није преко ноћи отворио какво ново предузеће или фабрику – рекао је Глигорић на крају.

25 коментара:

  1. Хоћеш ли одговорити на поуздан 24-сатни зајам данас 2% каматне стопе. ЦЛИНТОНМАКСВЕЛЛЛОАНЦОМПАНИ је једна од најбољих светских кредитних компанија које пружају све ове врсте кредита.
    Више информација о сајту, контактирајте нас путем е-маила: цлинтонмаквелллоанцомпани@гмаил.цом

    Ми плаћамо све врсте кредита, као што су:
    * Побољшање дома
    * Инвентор кредита
    Аутоматизовани водичи
    Кредит за консолидацију дуга
    * Линија кредита
    * Бизнис кредити
    * Лични кредити
    * Традиционални кредити.

    Молим вас, напишите чудовиште ако сте заинтересовани за информације о порцас лил информаторима преко нас испод
    ЕМАИЛ: цлинтонмаквелллоанцомпани@гмаил.цом

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Здраво свима,
      Моје име је г., Ругаре Сим. Живим у Холандији и срећан сам човек данас? и рекао сам себи да било који зајмодавац који спаси мене и моју породицу из наше лоше ситуације, упућићу сваку особу која му тражи кредит, он је дао срећу мени и мојој породици, мени је био потребан кредит од € 300.000,00 да започнем свој живот, пошто сам самохрани отац с двоје деце, упознао сам овог поштеног и Аллаха који се плашио зајмодавца који ми помаже код зајма од 300.000,00 €, он се Аллаха боји човека, ако вам треба кредит и вратићете зајам, контактирајте га и реците му да га (г., Ругаре Сим) упућује на њега. Јавите се господину, Мохамеду Цареену путем е-маила: (араблоанфирмсерве@гмаил.цом)


      ОБАВЕЗНИ ПОДАЦИ ЗА ПРИЈАВУ КРЕДИТА
      Име......
      Средње име.....
      2) Пол: .........
      3) Потребан износ зајма: .........
      4) Трајање кредита: .........
      5) Држава: .........
      6) Кућна адреса: .........
      7) Мобилни број: .........
      8) Адреса е-поште ..........
      9) Месечни приход: .....................
      10) Занимање: ...........................
      11) О којој веб локацији сте овде говорили .....................
      Хвала и срдачан поздрав.
      Емаил (араблоанфирмсерве@гмаил.цом)

      Избриши
  2. Тако сам срећан што сам добио зајам од госпође Каила Абубакер, а сада се мој живот вратио у нормалу, а посао ми иде несметано захваљујући госпођи Каила Абубакер. Можете ли га контактирати и ако вам данас треба кредит? Пошаљите му е-пошту путем: (финанерлибертицапиталс@гмаил.цом)

    ОдговориИзбриши
  3. Добар дан, тако сам срећна јер сам управо данас добила зајам од 12 000 евра од ове добре компаније, можете их контактирати и ако вам је потребан брзи зајам, обратите им се сада путем ове адресе: меркељорасфундингфирм@гмаил.цом или вхатсапп : +16026073029

    ОдговориИзбриши
  4. Моје име је Биаца лукас. Ја сам из србије. Желим да сведочим о добром раду БОГ-а у мом животу, због лоше економије у мојим земљама, преко интернета сам наишао на ЈОСЕ Луис кредит у публикацији у којем пише да кредитна компанија даје широј јавности зајам по веома ниском каматна стопа. Дакле, контактирао сам компанију преко ње
    емаил :(joseluisloans@gmail.com)
    коју сам поднео захтев за зајам од 15.000 УСД на 2 године. Компанија ми је одговорила и послала ми све услове своје компаније. Сагласио сам се са њима. Након што сам одобрио захтев за кредит, добио сам обавештење од своје банке да је мој банковни рачун да је 15.000 долара уплаћено на мој банковни рачун, завршио сам са враћањем зајма 18. децембра пре него што је започео избијање короне.
    Желио бих искористити ову прилику да пошаљем поруку свима који траже поузданог приватног зајмодавца на Интернету да се пријаве за кредит јосе луис путем е-маила: (joseluisloans@gmail.com)
    можете их контактирати и путем апликације Вхатс: (+1 3075431042) Можете ме контактирати и ако вам треба моја помоћ или желите да ми поставите питања о томе како сам добио зајам. Ево мог е-маила:
    [ bautmanslukas@gmail.com]

    ОдговориИзбриши
  5. Пажња: подносилац захтева,
    Да ли вам је потребан зајам да бисте решили своје финансијско оптерећење или инвестирали? Ако је тако! Контактирајте нас за помоћ око зајма. Напомена: нудимо краткорочне и дугорочне кредите са каматама од 3%. Можете да позајмите од најмање 5.000,00 УСД и максимално 250 милиона УСД.

    Молимо контактирајте нас на брианстефанлоанфирм@гмаил.цом или вхатсапп: +919654763221 за више информација.

    С поштовањем,
    Бриан Стефан

    ОдговориИзбриши
  6. Пажња: подносилац захтева,
    Да ли вам је потребан зајам да бисте решили своје финансијско оптерећење или инвестирали? Ако је тако! Контактирајте нас за помоћ око зајма. Напомена: нудимо краткорочне и дугорочне кредите са каматама од 3%. Можете да позајмите од најмање 5.000,00 УСД и максимално 250 милиона УСД.

    Молимо контактирајте нас на брианстефанлоанфирм@гмаил.цом или вхатсапп: +919654763221 за више информација.

    С поштовањем,
    Бриан Стефан

    ОдговориИзбриши
  7. Добио сам укус ваших услуга и морам признати да је то било запањујуће. Мислим, изузетно сам задовољан услугама које је пружио ваш тим због одобрења мог личног зајма у најкраћем року. Искориштавање личног зајма је било сјајно. Службеници за кориснике су одговорили брзо и на време су отплатили кредит. Овде није било проблема са документацијом. Желим да поделим своје искуство са пријатељима и колегама и препоручим вам их.

    ______________________________
    Контактирајте их данас.
    Текст Вибер: +27 71 900 9438
    Веб локација: https://mrslindarobertloan.wixsite.com/website
    Емаил: mrslindarobertloanfirm@gmail.com
    ЕЛЗБИЕТА ХЕНРИЕТА

    ОдговориИзбриши
  8. Кредитни и инвестициони пројекат

    Добар дан свима, ми смо капитални кредитни пројекат и инвестиција, нудимо кредитну и некретнинску помоћ и инвестициону помоћ индивидуалним и малим

    предузећима, уколико желите да започнете нови посао, побољшате постојеће пословање, изнајмите кућу, купите кућу, Аутомобили, намештај итд. Нудимо кредитну

    помоћ уз наплату каматне стопе од 2% свим нашим клијентима широм света. Посуди било који износ кредита као зајам у своју корист на основу ваше кредитне оцене

    и квалификација, основни захтев за пријаву је као што следи:

    (и) Морате имати посао или самозапослену особу
    (ии) Ако немате посао, морате имати обезбеђење у износу од износа који позајмљујете.
    (иии) Потребна нам је скенирана копија пасоша у боји и ваше личне карте
    (ив) Након потписивања целокупног уговора, морате да потпишете прихватање ових услова зајма ради одобравања кредита и помоћи.
    (в) Морате имати и истински банковни рачун у својој земљи на којем ће вам кредит бити депонован након прихватања и одобрења од стране правних и финансијских

    служби.

    Напомињемо да је наш минимални и максимални рок зајма 1-20 година

    За више информација о нашој онлајн пријави / исплати, молимо контактирајте следећу е-пошту.



    capitalcreditinvestment@gmail.com

    aj4261689@gmail.com




    Захваљујемо се вашој кредитној награди
    КРЕДИТНА ИНВЕСТИЦИЈА КАПИТАЛА

    ОдговориИзбриши
  9. Одмах поднесите захтев за стварни зајам:
    Цитилаон и кредитирање)
    Да ли тражите пословни зајам? Лични зајам, стамбени зајам, аутомобил
    Зајам, студентски зајам, зајам за консолидацију дуга, зајмови без осигурања, предузеће
    Капитал итд .. или је банка одбила кредит или
    Финансијска институција из било ког разлога. Ми смо приватни зајмодавци и позајмљивачи
    За компаније и појединце са ниским каматним стопама и приступачним ценама од
    Каматна стопа од 2%. Ако сте заинтересовани за кредит? ВхатсАпп нас данас на +971544105744 или
    (цитилоан2020@гмаил.цом) и узмите кредит данас.

    ОдговориИзбриши
  10. "Nakon zapanjujućeg izbora za zajmove putem interneta i odbijene od moje banke i davatelja hipoteke za konsolidacijski zajam, naišao sam na Linda Loans putem Google pretraživanja. Nazvao sam očekujući najgore i veće odbijanje, ali savjetnika za Linda Loans našao sam i dalje Vodila me kroz moju kreditnu datoteku i prihvatila me s mojim jedinstvenim kriterijima, ali dala mi je nevjerojatno korisne savjete koji će mi pomoći da u budućnosti održim kreditnu datoteku u vrhunskoj formi. Moj je kredit u načelu odmah prihvaćen, a zatim u potpunosti odobren u roku od 1 radni dan i sada mogu otplatiti te kreditne kartice njihovim iznuđivačkim kamatnim stopama. Želio bih osobno zahvaliti Kev i Linda Loans na njihovoj prvoklasnoj usluzi i prijeko potrebnoj pomoći i savjetima. Preporučio bih Linda Loans svima, pobijedili ste neću biti razočaran. "odmah je kontaktirajte.
    E-adresa (mrslindarobertloanfirm@outlook.com)Whatsapp: +1215660 7434https://mrslindarobertloan.wixsite.com/website
    Mark Robinson -

    ОдговориИзбриши
  11. Градската банка предоставя заеми в брой от 5000 до 50000 евро, от 50000 до 300 000 евро при годишна ставка от 2% за всяко лице.
    Ако имате нужда от помощ, моля, кажете ни безкраен стрес от плащането.
    изпратете ни имейл на (citybankloan123@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  12. Градската банка предоставя заеми в брой от 5000 до 50000 евро, от 50000 до 300 000 евро при годишна ставка от 2% за всяко лице.
    Ако имате нужда от помощ, моля, кажете ни безкраен стрес от плащането.
    изпратете ни имейл на (citybankloan123@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  13. ГОТОВИ МОИТЕ СВЕЖДАНИЯ, ДОБЪР ДЕН МОИТЕ ХОРА от сирия

    МОЯТА СВИДЕТЕЛСТВО ЗА КАК ПОЛУЧИХ КРЕДИТ ЗА КУПЕНЕ НА КЪЩА ОТ ИСТИНСКА И ОБИКНОВА КРЕДИТНА КОМПАНИЯ, НАРЕЧЕНА covid19 трансферна фирма. МНОГО ЩАСТЛИВ съм ДНЕС И БОЖЕ БЛАГОПРАВИТЕЛНА КОМПАНИЯ ЗА ПЕРАВАНЕ НА ПЕРИ.
    ,
    Казвам се AHMED. Аз съм от СИРИЯ. Търсих компания за истински заем през последните 5 месеца, за да си купя къща
    стигнах само до куп измами, които ме накараха да им се доверя и накрая
    на деня, те ми взеха парите, без да дадат нищо в замяна, всички
    надеждата ми беше изгубена, обърках се и се разочаровах, никога не съм искал да имам нещо общо с фирмите за заеми в интернет, затова отидох да заема пари от
    приятел, казах й всичко, което се случи и тя каза, че може да ми помогне, това
    тя познава компания за заеми, която може да ми помогне с всякаква сума заем
    необходими на мен с много ниска лихва от 2%, че току-що е получила
    заем от тях, тя ме насочи как да кандидатствам за заем, аз го направих
    точно както тя ми каза, кандидатствах с тях
    Имейл :( covid19@washtransfer.com) и уебсайт www.washtransfer.com никога не съм вярвал, но се опитах и ​​на моя
    най-голямата изненада получих заема в рамките на 24 часа, не можех да повярвам,
    отново съм щастлив и богат и благодаря на Бог, че такъв заем
    компании като тази все още съществуват при тези измами навсякъде,
    моля, съветвам всички там, които се нуждаят от заем, да отидат
    (covid19@washtransfer.com) те никога няма да ви провалят и животът ви ще се промени, както и моят. Бързо се свържете (covid19@washtransfer.com) днес и вземете заема си от тях, Бог да благослови г-жа Кейт за истинското им предложение за заем.
    Уверете се, че сте се свързали с фирма за заем WASH TRANSFER за вашия заем, защото аз получих заема си успешно от тази компания без стрес.

    ОдговориИзбриши
  14. Zovem se Milka Đukić i živim u Velikoj Gorici, Hrvatska. Posjedujem trgovinu odjećom koja je milošću božjom postala velika u Velikoj Gorici. Prije nekoliko mjeseci imao sam financijskih poteškoća u poslovanju zbog pandemije pa sam na internetu naišao na komentar g. Tomislava Gordića koji je ispričao kako je izgubio puno novca prije nego što je na kraju kontaktirao pouzdanu i pouzdanu kreditnu tvrtku. ime GARANCIJSKI POVJERLJIVI KREDITI i rekao je da nude zajmove po vrlo niskoj kamatnoj stopi te je uputio mnogo ljudi na njih i svi su se uspješno zadužili.

    pa sam ga prvo kontaktirao putem njegove e-adrese: gordictomislav@gmail.com kako bih potvrdio prije nego što sam kontaktirao tvrtku GARANCIJSKO POVJERENIČNI KREDITI putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i njihovog telefonskog broja: +1 (470) 481-0039 koje također možete kontaktirati putem što ima.
    Tada sam kontaktirao tvrtku, nakon nekoliko sati dobio sam odgovor od njih i zamoljen sam da ispunim obrazac za posudbu njihove tvrtke, što sam i učinio, a također su zatražili moju osobnu iskaznicu na provjeru. Dakle, nakon svega dobio sam ugovor o zajmu koji sam potpisao i moj je zajam uspješno prebačen na moj bankovni račun. Nisam mogao vjerovati svojim očima, morao sam kontaktirati svoju banku i potvrđeno je da je na moj račun pripisan iznos od 75.000 eura koji mi je odobren.

    Dakle, koristim ovaj medij da to podijelim jer ne želim da itko bude žrtva internetske prijevare jer sam čuo da na internetu ima puno prijevara s zajmovima.
    Ako vam je potreban kredit, obratite se pouzdanoj kreditnoj tvrtki kao što je GARANCIJSKI POVJERENIČKI KREDITI. Također me slobodno kontaktirajte putem: milkadukic1@gmail.com ako trebate moju pomoć i potvrdu.

    ОдговориИзбриши
  15. ja se zovem Tomislav Gordić. Majka mi je rekla da prolazi Internetom i naišla je na publikaciju Guarany Trust Loan koja kaže da je njezina kreditna tvrtka odobravala zajam široj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi.
    Dakle, kontaktirao sam tvrtku putem njene e-adrese: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com

    što je na publikaciji koju je vidjela moja majka, a ja sam zatražio zajam od 8.000 eura na razdoblje od dvije godine. Tvrtka je odgovorila i poslala mi sve uvjete i odredbe njezine tvrtke koje sam pročitao i pristao sam na uvjete. Nakon odobrenja zahtjeva za zajam, primio sam obavijest od svoje banke da je na moj bankovni račun za koji sam naveo da je dodijeljen iznos od 8.000 eura. Otplatu zajma dovršio sam 18. prosinca i tada sam odlučio zatražiti svotu od 32.000 eura kako bih otvorio vlastiti posao, a koji sam također dobio na svoj bankovni račun nakon istih postupaka. Odlučio sam uključiti i svoje bankovne podatke kako bi svi znali da su istiniti i vrlo stvarni. Ispod su Moji bankovni podaci:

    Naziv banke: PBZ Slavonski Brod
    Ime računa: Tomislav Gordić
    Broj računa: HR6723400093202740084

    Dakle, želim iskoristiti ovu priliku da kažem svima koji traže privatnog zajmodavca na internetu koji je pouzdan da kontaktiraju Guarany Trust Loan putem e-pošte: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com
    Telefonski broj: +14704810039 možete ih kontaktirati i na Whatsappu: +1 (470) 481-0039 Također me možete kontaktirati ako trebate moju pomoć ili me želite pitati kako sam dobio kredit. Evo moje e-pošte: [gordictomislav@gmail.com]

    ОдговориИзбриши
  16. Да ли вам је потребан хитан зајам за измирење дугова или вам је потребан капитал за побољшање пословања? Да ли су вас банке и друге финансијске агенције одбиле? Да ли вам је потребна консолидација зајма или хипотека? Не тражите више јер смо овде како бисмо све ваше финансијске проблеме учинили прошлошћу. Контактирајте нас е-поштом:

    оцеанфмортгагес@гмаил.цом
    оцеанфмортгагес@гмаил.цом

    Ово је Оцеан Финанце Мортгагес. Нудимо кредите онима који су заинтересовани по разумној каматној стопи од 2%. Распон се креће од 5.000,00 евра до максимално 100.000.000,00 евра.

    ОдговориИзбриши
  17. Нудимо доње врсте зајмова људима којима је потребан финансијски асистент широм света са ниском каматном стопом од 3%. Наше канцеларије се налазе у Уједињеном Краљевству и Канади, а ми додељујемо кредите појединцима и компанијама било где у свету са првокласном Мерит Авард наградом.

    * Битцоин кредити.
    * Кредити за инвеститоре.
    * Консолидација дуга.
    *Стамбени кредити.
    * Пословни кредити.
    * Лични зајмови.
    * Међународни зајмови.
    * Путни зајмови.
    * Виса зајмови.

    ако сте заинтересовани за било коју од наших услуга кредита, молимо вас да нас контактирате са следећим детаљима.

    Е-адреса: protonloan2020@hotmail.com
    Мобилни / Вхатс-апп КАНАДА: +1 (204) 410-2623
    Мобилни уређаји / Вхатс-апп УК: +44 (752) 064-7201
    Гоогле Хангоут: protonloan2020@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČKOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i također putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio u svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    ОдговориИзбриши
  19. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČKOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com i također putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio u svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    ОдговориИзбриши
  20. Dobre vijesti za sve zainteresirane za dobivanje kapitalnog zajma i drugih oblika zajma za razne svrhe. Koristimo mrežnu platformu za oglašavanje naše tvrtke kako bismo najavili široj javnosti da nudimo zajmove privatnim tvrtkama, pojedincima, vlasnicima poduzeća itd. niska kamatna stopa.
    Ovim ćemo obavijestiti širu javnost da je naša zajmodava tvrtka globalna zajmodavna organizacija posvećena pružanju brzih osiguranih gotovinskih zajmova kvalificiranim pojedincima i tvrtkama po subvencioniranoj kamatnoj stopi godišnje. Pomogli smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili s financijskim poteškoćama širom svijeta. Kada se prijavljujete kod nas, prijavljujete se kod pouzdane tvrtke koja brine o vašim financijskim potrebama. Mi ćemo se pobrinuti za vas kroz cijeli postupak.

    Dođite danas u naš ured ili nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM

    Možete dobiti sljedeće kredite od nas,
    Zajam za poslovni kapital,
    Osobna pozajmica,
    stambeni zajam,
    Zajam bez duga
    , Obrazovni zajam,
    zajam za osnivanje tvrtke,
    Pojedinačni zajam,
    Zajam za zdravstvo
    Poljoprivredni zajam
    Zajam za automobil

    Slobodno nas kontaktirajte već danas i iskusite priliku za promjenu financijskog života koju nudi naša tvrtka. Budite svjedoci naših današnjih ponuda kako biste mogli obavijestiti druge koji trebaju zajam kako bi također iskusili financijsku slobodu koju imate.
    Još jednom nas možete kontaktirati putem e-pošte gospođe BRIDGET COOPER: COOPERBRIDGET22@GMAIL.COM.
    Hvala vam.

    ОдговориИзбриши
  21. Дали ви треба пригоден заем за ваше задоволство? Ние нудиме заем од 3% каматна стапка за локални и меѓународни должници. Ние сме сертифицирани, доверливи, сигурни, ефикасни, брзи и динамични и соработуваме. доделуваме долгорочен заем за максимум од 2 до 50 години.

    Дали ви треба директен, лесен и достапен заем за да го отплатите вашиот долг, да формирате деловна активност или од друга причина? Ако е така, ве молиме контактирајте не за заем.

    Оваа понуда е наменета за сериозни луѓе.

    Доколку сте заинтересирани, контактирајте не преку: Е-пошта: bryanstefanloanfirm@gmail.com
    WhatsApp: +919654763221

    Ние сме сертифицирани,
    сигурен, ефикасен, брз и динамичен.

    Со почит,
    Брајан Стефан
    bryanstefanloanfirm@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. Zovem se MARIJA DJOROVIĆ, dolazim iz ADA BR 10.32000, SRBIJA i želim zahvaliti gospođi Milki Dukić koja je posudila od ove dobre kreditne kompanije nazvane GUARANTY TRUST LONDATS. Čitao sam članak na internetu kad sam naišao na komentar gospođe Milke Dukić i kako se bez problema zadužila kod GARANCIJSKOG POVJERENIČNOG KREDITA i odlučio sam kontaktirati gospođu Milku Dukić kako bih dobio informacije o postupku kredita i ona mi je sve objasnila i bilo je vrlo jasno.
    Nakon što sam kontaktirao zajmodavca putem: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com, a također i putem whatsappa na: +1(470)481-0039
    Dobio sam obrazac za zajam koji sam popunio svoje podatke i slijedio sam procedure. Nakon odobrenja moje prijave, moj je račun dodijeljen zajmu. Ispod su podaci o mom bankovnom računu.

    Naziv banke: NLB BANKA
    Adresa banke: ZUPANA STRACIMIRA 39
    Naziv računa: MARIJA DJOROVIĆ
    Broj računa: 310-6100100053957-47

    Ako trebate zajam od pouzdane kreditne tvrtke, ljubazno se obratite GARANCIJSKIM POVJERENIČNIM KREDITIMA, oni su najbolji.
    možete me kontaktirati putem moje osobne e-adrese: marijadjorovic47@gmail.com
    za više informacija i rado ću vam sve objasniti.

    ОдговориИзбриши
  23. Dobar dan,

    Da li vam je potreban nesiguran kredit?
    Da li vam je banka odbila kredit?
    Da li vam je potreban kredit da biste rešili svoje finansijske probleme?
    Ako je tako, onda imate sreće, nudimo sve vrste kredita onima kojima je potrebna. Kontakt:
    E-pošta: hopkinsonloan@outlook.com
    Vhatsapp: +1 978-792-4582 i popunite informacije ispod.

    Puno ime:
    Iznos pozajmice:
    Trajanje kredita:

    Hvala.

    ОдговориИзбриши
  24. Да ли вам је потребан хитан зајам да бисте отплатили дуг или власнички зајам да бисте побољшали своје пословање? Да ли су вас банке и друге финансијске агенције одбиле? Да ли вам је потребна консолидација кредита или хипотека? Не тражите даље, јер ми смо ту да све ваше финансијске проблеме оставимо иза нас. Контактирајте нас путем е-поште: {ларрибригхт424@гмаил.цом Нудимо кредите заинтересованим лицима по разумној каматној стопи од 2%. Распон је од 5.000,00 евра до 100.000.000,00 евра.

    ОдговориИзбриши