петак, 17. новембар 2017.

POD DIRIGENTSKOM PALICOM ZEMLJIŠNE MAFIJE



Zemljišno-knjižno podzemlje se opet uskomešalo. U Keju se opet lupalo šakom o sto, pjenile su se nezajažljive gubice, frustrirane nedavnim hapšenjima i u tom jalu sjetiše se - naravno, mene. Zato što sam o njima prvi javno progovorio. Zato što sam tom podzemlju dao ime i prezime. Zato što i dalje neću da ćutim, iako su se za trenutak ponadali da su me svojim dirigovanim i montiranim presudama slomili.

Njihov glasnogovornik je ATV i zato sam sinoć imao čast da mi posvete 5 minuta prajmtajma u centralnim vijestima. Ako niste do sada ništa shvatili evo malih pojašnjenja:
- ATV me tuži za klevetu što sam rekao da su nezakonito dobili zemljište (zahvaljujući zemljišnoj mafiji); 
- Intenzivno se pripremam za to suđenje jer ako ništa, bar materijala o tome ima dosta; 
- Bosovi su ljuti, a ATV se spremno uključuje u kampanju i pravi sinoćni prilog zbog koga ću ja njih tužiti za klevetu...igra se nastavlja.

Stvarno je interesantno kako je ATV došla do informacije da Pravobranilaštvo traži od suda pljenidbu moje imovine. Nisu to saznali ni od Pravobranilaštva ni od suda (ovi su valjda i mene trebali o tome obavijestiti). Glavni sagovornik im je v.d. dirketorka RUGIP-a (!?!). Ona, opet, zna sve o meni (a kako i ne bi znala kad je bila najbliža saradnica Aleksandra Deurića), samo ne zna kako da ispuni najluđi san svojih bosova – da me hapsi i zatvara (iako su zatvori već puni njenih kolega).

Po ATV-u jasno je ko dan ko je najveći kriminalac i mafijaš u državi, ko je nezakonito stekao najviše imovine, ko je najviše pokrao od naroda. To sam, naravno, - ja! Slagaše, a da ne trepnuše da sam nezakonito SEBI prisvojio sumu za koju me terete, iako tako ne stoji ni u Olginoj sramnoj presudi. 

Poznato je da nikakav novac nisam uzeo sebi i da su me presudili za cjelokupan iznos koji je Uprava isplatila za zakup stanova zaposlenih koji su radili na kapitalnim projektima (da i za stan Aleksandra Deurića i Mirka Stojčinovića zbog čega sam pred sudom pokrenuo postupak protiv njih da vrate taj novac). To što je Uprava tako radila od kada je osnovana i što i dan danas tako radi nikom ništa.

Ko o čemu ATV o moralu i poštenju! A zna se ko o tome najviše priča!

Нема коментара:

Постави коментар