уторак, 14. новембар 2017.

ATV pred sudom

Dobio sam poziv da dana 22.11.2017.g. u 8:30 časova u Osnovnom sudu Banja Luka, kao tuženi, prisustvujem pripremnom ročištu u procesu koji je protiv mene pokrenula ATV (gle čuda!).

Gospođa Tešanović me tuži za klevetu zbog toga što sam na radiju BN rekao ono što svaki, iole informisaniji građanin Banja Luke zna -  da su do zemljišta za izgradnju svoje zgrade u Banja Luci došli uz pomoć zemljišno-knjižne mafije protiv koje se ja, evo, borim već poduže vrijeme.

Pogledati tekst S.Vaskovića: http://slobodanvaskovic.blogspot.ba/2014/05/atv-dio-zemljisne-mafije.html

Podsjećanja radi, za klevetu su me, skoro istim povodom, tužili i Aleksandar Deurić, Ćana Babić i Danijela Domazet iz RUGIP-a, a zna se kako su prošli...

Čemu se onda nada gđa Tešanović, osim ako joj u ovom slučaju sam Mile Baja-ti nije obećao sudiju po njenom izboru?

Vidjećemo, a ja, pravo da vam kažem, jedva čekam da pred sudom (bez obzira kakav je) iznesem sve što o ATV znam, jer su mi ljudi, u međuvremenu, dostavili hrpu materijala koji bih rado proslijedio onima kojima je posao da istražuju razne malverzacije i duple knjige "renomirane" medijske kuće.

Нема коментара:

Постави коментар