среда, 5. април 2017.

ATV mulj



Nakon što je sinoć ATV u udarnom terminu i u oprobanom maniru dirigovanog iliti navođenog medija objavila prilog o mom navodnom nepoštovanju sudske odluke i prosto likovala zbog predstojeće prinudne naplate, obratilo mi se dosta građana zgroženih i uznemirenih zbog medijskog nasilja i očigledne nepravde koju nada mnom, nakon zemljišno-knjižne, sada provodi i pravosudna mafija RS-a (sprega specijalnog tužilaštva - Miodrag Bajić, suda - Olga Pantić i ekipa i pravobranilaštva - Mirko Stojčinović - o njemu uskoro više i detaljnije).

Dobio sam i interesantan materijal o samom ATV, o kome nemam pravo da ćutim, a koji i meni samom razjašnjava mnoge stvari u proteklom periodu, a najviše zašto je ATV čitavo vrijeme igrala ulogu portparola zemljišno-knjižne mafije protiv koje se borim.



Naravno da ću, nakon saznanja do kojih sam došao podnijeti krivičnu prijavu protiv direktorke i većinske vlasnice ATV-a Nataše Tešanović. Za sada objavljujem samo dio materijala, ostatak će biti sastavni dio krivične prijave koju ću adresirati na Mahmuta Švraku, glavnog republičkog tužioca, za koga se nadam da će, kanačno, početi da se miješa u svoj posao.

Radi se o Izvještaju Poreske policije o kontroli ATV-a, koji sadrži vrlo ozbiljne činjenice o nezakonitom poslovanju i crnoj blagajni ove „ugledne“ medijske kuće.




Takođe, valja se prisjetiti i tekstova koje je o ATV objavio bloger Slobodan Vasković i koje detaljno i dokumentovano otkrivaju veze ATV sa Budimirom Stankovićem, bivšim gradonačelnikom Dragoljubom Davidovićem i objašnjavaju ovoliku ostrašćenost ATV protiv mene. Vidi: http://slobodanvaskovic.blogspot.ba/2014/05/atv-dio-zemljisne-mafije.html

Protiv ATV podnijeću naravno i tužbu za klevetu zbog juče objavljenog priloga. Ćeraćemo se mi još.

Нема коментара:

Постави коментар