четвртак, 6. април 2017.

Bog silu ne voli!




„Tihomir Gligorić ne samo da ne želi da vrati novac koji je po sudskoj presudi nezakonito stekao, već je pokušao da prepiše stan u Banjaluci na drugu osobu kako bi vjerovatno pokušao da izbjegne zapljenu imovine, ali da je zahtjev za promjenu vlasnika zbog intervencije Pravobranilaštva ekspresno odbijen potvrđeno je ATV-u u njegovoj bivšoj firmi“ objavila je ova blatoidna medijska kuća pod dirigentskom palicom Budimira Stankovića (čitaj Dodika) i njegovih posilnih.

Ni režimski sud se nije usudio da tvrdi da sam „novac nezakonito stekao“, ali novinarčić ATV koji ne izlazi iz Budinog Keja - jeste.

Sud se ne oglašava (bar ja od Suda nisam ništa dobio) ali mi ATV računa rokove i broji dane. Ne bi me čudilo da proslave uz vatromet tako očekivanu „zapljenu imovine“. Uzgred budi rečeno, načuo sam da je na moj stan, čija adresa je tako javno i u skladu sa zakonom objavljena na ATV, oko bacio, a ko bi drugi do Miodrag Bajić, glavni, specijalni, svemoćni i beskrupulozni tužilac, koji upravo u zgradi u kojoj ja živim, na istom spratu, tik do mene, ima stan koji izdaje (vjerovatno takođe u skladu sa zakonom).

Ni Olga Pantić iz Okružnog suda se nije usudila da stavi zabranu raspolaganja na moju imovinu, ali Mirko Stojčinović, vrli zamjenik Pravibranioca -  jeste.

Mirko Stojčinović, to zajapureno i alavo lice ovog režima, koji se ne libi i kome se ne gadi da uradi šta god mu traže, prekršio je dosad mnogo zakona i odradio dosta za svog nalogodavca. Uradio je to i ovoga puta potpuno nezakonito i bez sudske odluke stavivši zabranu na moju imovinu. I zbog toga je Danijela Novaković pokrenula internu istragu, ali znamo i kako je nesrećna i čestita žena prošla. Stojčinović je, pak, vojnik mafije koji uživa u svom poslu. Zato sada opet ide u Geodetsku upravu i to kao pomoćnik direktora za nadzor. Ha, ha, ha. 



Uz ovakve tužioce, sudije i pravobranioce, da ni ne spominjem više novinare i medije, trenutno smo tu gdje jesmo. Sila Boga ne moli! Kažu mnogi i spuštaju glavu.

Bog silu ne voli! Kažem ja i meni slični. Vidjećete da smo mi u pravu.

Нема коментара:

Постави коментар