среда, 22. фебруар 2017.

NAJNOVIJA VIJEST - VRHOVNI SUD POSTUPIO PO NAREĐENJU



Odluka Vrhovnog suda RS po pitanju moje žalbe je donesena! 

Saznao sam to iz izvora bliskih najužem Dodikovom okruženju (polako ali sigurno, neki se od njega distanciraju). 

Pritisak je urodio plodom, a pritiskao je Milorad Dodik lično u svom kabinetu u Palati predsjednika. Na noge mu je donesen nacrt Odluke Vrhovnog suda RS – Posebnog odjeljenja za organizovani i najteže oblike privrednog kriminala o žalbi Tihomira Gligorića, kojom je presuda Olge Pantić djelimično preinačena (umjesto godinu dana osuđuju me na 6 mjeseci zatvora i da platim cca 270.000 KM) i on se sa istom saglasio! 

Vrhovno posebno vijeće sastavljeno od sudija Vesne Antonić, Obrena Bužanina i Dragomira Miljevića namučilo se da u roku od 30 dana (interesantno je da se neke odluke Vrhovnog suda čekaju i po 16 godina, posebno kad je u pitanju zemljišno-knjižni kriminal) donese presudu koja će biti prihvatljiva Dodiku, a da ipak, bar djelimično, poništi neodrživu i monstruoznu presudu Olge Pantić. Svjesni da ću ja ići do kraja, pa i do Strazbura ako treba, pokušali su da, koliko toliko, naprave otklon od tako nepravične i nezakonte presude.

Dodiku je bilo važno samo da je presuda osuđujuća i da će to moći da rastrubi u svojim medijima kao rezultat borbe protiv organizovanog kriminala njegovih specijalnih tužilaca i sudija. Drž'te lopova, vikaće iz sveg glasa u horu njegovi trabanti, a on se nada da će to, bar za trenutak, skrenuti pažnju sa njega i njegove Porodice.

Njegov zahtjev je bilo i to da me finansijski unište, jer vrlo dobro zna da isplata navodnog odštetnog zahtjeva u iznosu od cca 270.000 KM za mene i moju porodicu znači finansijski krah (Okružno tužilaštvo Banja Luka je protiv mene još 2013.g. provelo ispitivanje porjekla imovine – da, da mogu i znaju kad hoće - i utvrdilo da nemam nikakvu nezakonito stečenu imovinu). 

Ali ne zna Dodik i ne može da shvati jednu jednostavnu stvar – ja i moja porodica jači smo i zdraviji od njega i njegove! Oni se ubiše da ugrabe bar još koji milion dok još mogu, mi smo bogati bez i jedne pare! On liježe i budi se sa migrenom koja ne prolazi, mi se budimo srećni i radosni što smo zajedno i što znamo da je pravda na našoj strani!

Ako neko sumnja u ovo neka samo u narednih par dana prati režimske medije – oni prvi dobijaju naručene presude iz montiranih političkih procesa!

2 коментара:

  1. Не дај се, сиви тићу, Тихомире Глигорићу!
    Дирнуо си у осињак и нико од нас, твојих пријатеља, није ни очекивао да прођеш боље него што си прошао! Чачкање мечке никад не пролази без озљеда. Срећом, тебе је само мечка огребала!
    Твоја књига "НЕправда", објављена 2997. годинепоказује да си непоколебљив борац и кад су успио да изиђеш као побједник на Суду БиХ у Сарајеву а против, како кажеш, преамбициозне Меџиде Кресо не сумњај да ће те нека од сљедећих инстанци ослободити оптужбе.
    Само једну ствар ти напомињем као твоју досадашњу грешку: Додика си својевремено бранио од његових критичара и свој ауторитет војника ВРС заложио си за тог ратног профитера! јасно је да си кад тад морао доћи у сукоб с тим нарцисом из села бакинац који није могао да заврши ни један разред гимназије и служио је у Лијевчу дуго као примјер ограниченог човјека с којим су се спрдали они који су га познавали. не говорим напамен, имао сам прилику да упознам неке његове професоре из пољопривредне школе који су "шлепали" Додика у тој школи како би је завршио.

    ОдговориИзбриши
  2. Želim vam sve najbolje, snage, vjere i pravde!

    ОдговориИзбриши