среда, 22. фебруар 2017.

DODATNI PRITISAK NA VRHOVNI SUD

Vrhovni sud RS treba uskoro da donese odluku o mojoj žalbi na neodrživu i politički naručenu presudu sudije Okružnog suda- posebnog odjeljenja za organizovani i najteže oblike privrednog kriminala Banja Luka Olge Pantić.

To je razlog zašto danas svi režimski mediji objavljuju senzacionalnu vijest da je policija Bajićevom Tužilaštvu predala Izvještaj protiv mene! Možeš mislit'! 

Budući da se radi o potpunoj besmislici koja je već bila predmet istrage, jasno je da se radi isključivo o vrsti novog pritiska na sudije Vrhovnog suda RS da donesu odluku o mojoj žalbi po mjeri naručioca. Pobijanjem presude Olge Pantić, pala bi u vodu sva monstruozna, parapravosudna konstrukcija koju je za sebe i svoje drugare napravio Milorad Dodik našim parama. Jasno bi se razotkrila sav jad i bijeda pravosudnog nedonoščeta koje je služilo samo zato da se zataškava pravi organizovani kriminal, a progone politički protivnici.

Izvještaj policije je naručio Miodrag Bajić lično, da bi me dodatno pokušao uprljati i prikazati osobom „ogrezlom u kriminal“ kako je u kameru RTRS-a davno rekao njegov Bos Mile. U Izvještaju vjerovatno piše da nema osnova za sumnju da je počinjeno bilo kakvo krivično djelo, jer je odluku o isplati navedenog iznosa donio sud, a ne ja kao direktor. Šta bi tek bilo da sam ja to odlučio? 

Ipak, još jedan medijski linč na mene i moju porodicu, vjerovatno im se učinilo kao dobra ideja, jer ne znaju kud će sa sobom i svojim sve ozbiljnijim mukama i problemima.

Samo izvolite, gospodo, al' nećete još dugo!

Нема коментара:

Постави коментар