петак, 3. април 2015.

SJAJ I BIJEDA SPECIJALNOG TUŽILAŠTVA



Sjetimo se sa kakvom je pompom osnovan i ko mu je bio kum, a ko prvi glavni specijalni tužilac. Pa se onda sjetimo kako se kum na svoje kumče naljutio, tobože nezadovoljan njihovim radom i kako je zaprijetio da će ih ukinuti. Na kraju, izgleda da sada, kada je bivši glavni opet glavni ali u Visokom sudskom i tužilačkom savjetu, Specijalno tužilaštvo opet radi po nalozima svoga osnivača i kuma.
Inače ne radi ništa, odnosno definitivno se ne bavi suzbijanjem organizovanog i najtežih oblika privrednog kriminala, zbog čega je tobože i osnovano, jer bi bar neka od poznatih afera, za koje dokazi ispadaju iz gotovo svakog portala u RS-u, bila procesuirana.
Ne, definitivno se time ne bave i ne misle se time ni baviti, po sopstvenom priznanju, odnosno sudeći po broju predmeta u kojima su se proglasili nenadležnim.

Izgleda da će se jedino pozabaviti sa mnom, jer su druga tužilaštva odbila da to urade po diktatu političkog oligarha.

Naime, ovih dana pozvan sam u Specijalno tužilaštvo da, kao osumnjičeni, dam izjavu u vrlo zanimljivom predmetu. Budući da su nadležni za krivična djela organizovanog kriminala i zločinačkog udruživanja, te krivična djela protiv privrede i platnog prometa, i protiv službene dužnosti kada je zbog okolnosti izvršenja djela ili posljedica djela krivično gonjenje od posebnog značaja za Republiku Srpsku, zatražio sam od postupajućeg tužioca da mi pojasni kako je moguće da ono za šta me terete (a to je zakup 10 stanova za potrebe smještaja 51 radnika Uprave koji su radili na kapitalnim projektima –npr. autoput Banja Luka – Doboj, itd), bude u njihovj nadležnosti. 

Čovjek mi je iskreno odgovorio – to je zato što ste Vi bili direktor Geodetske uprave! I to izgleda prilično neposlušan i nepodoban, po ocjeni nalogodavaca, dodao bih.

Prosto mi je žao Milorada Dodika, a još žalije njegovog kuma Budimira! Nakon skoro dvije godine najopsežnije, najdetaljnije i najprljavije istrage protiv mene, na čijem slučaju su se izredali valjda svi poslušnici režima, preostalo im je da me optuže da sam, kao direktor Uprave zaključio ugovore o zakupu 10 stanova za radnike Uprave. Naravno da sam to uradio u skladu sa zaključcima Vlade i nalogu samog tadašnjeg Predsjednika Vlade da stvorim sve organizacione, funkcionalne i finasijske pretpostavke kako bi Geodetska uprava mogla da odgovori izuzetno obimnim i kompleksnim poslovima na više kapitalnih projekata. Za specijalce nije od značaja činjenica ni da je te iste stanove, nakon moje smjene, još osam mjeseci zakupljivao i novi direktor. Ili on nije posebno značajan za Republiku Srpsku, ili sam se sa njim zločinački udružio?!?

Ostaje da se vidi šta će i od ovoga biti. 

Budimir Stanković zasad mirno spava, jer zna da ga momci iz Specijalnog neće uznemiravati. Spavaju i drugi koji inače imaju lak san, ali teške snove. 

Spavam dobro i ja. Bez griže savjesti i čista obraza. A znam da njih to najviše pogađa.

Нема коментара:

Постави коментар