петак, 8. новембар 2013.

Искушење



Правни експерти криминогених склоности у РУГИПП-у настављају да се упетљавају у сопствене кучине. Да није отужно, било би смијешно. 

Из аката, које ми је јутрос донио поштар из Управе, може да се закључи само једно - правни "експерти" који тамо одрађују послове за стварне шефове Управе, не знају како се поступа са жалбама на њихова нестручна рјешења. Није ни чудо јер су навикли да жалбе оних којимa  отимају парцеле и прекњижавају имовину једноставно игноришу, трпају у ладицу, одбијају, поништавају, проглашавају ништавим...Али не по закону, већ зато што је газда тако рекао

Тако су урадили и у овом нимало компликованом случају – жалбе на рјешење о распоређивању на мјесто вишег сарадника колегијума, коју сам поднио Одбору државне управе за жалбе, више из радозналости и жеље да сазнам како функционишу институције које би требало да заштите запослене. Одбор је уважио моју жалбу јер су у рјешењу Управе заборавили на право запосленог да може да се жали и наложио Управи да поништи предметно рјешење у дијелу којим распоређење тече од 30.09.2013.г. 

Умјесто да ураде што им је наложено, врсни експерти у закукуљавању и замумуљавању, а највише муљању, доносе рјешење о поништењу рјешења. Али, гле чуда у диспозитиву тог рјешења кажу да се оглашава ништавим не рјешење на које сам се жалио и о коме се Одбор изјаснио, већ рјешење од 4.10.2013. којим сам експресно добио отказ. У пропратном акту, кажу да се морам јавити на посао "по пријему рјешења Одбора за жалбе", али не знају да се то не ради пропратним актом. 

Морам да признам да сам у искушењу да одем у Управу и колегију поставим неколико неугодних питања. Сигуран сам да они знају која.  



Нема коментара:

Постави коментар