уторак, 22. март 2016.

Odluka o obustavi istrage protiv Milorada Dodika



“Mi već odavno imamo odluku, napisanu a koju ćemo, ako budemo primorani i usvojiti – da kažemo da se aktivnost Suda i Tužilaštva i Sipe neće provoditi na prostoru Republike Srpske”, rekao je predsjednik RS, Milorad Dodik.

E moj Baja, ako misliš da će te bilo kakva odluka spasiti od neminovnog, grdno se varaš! Niko neće više ni da te komentariše, koliko je to zaludno i otužno. Izgleda da sam se samo ja na tebe sažalio.

Službe rade, Milorade. Prikupljaju podatke, slažu činjenice, oznake katastarskih čestica, brojeve računa i transakcija. Ne samo na ime Milorad Dodik, naravno. Ima i onih što se zovu povezana lica. Umiješana lica. Lica koja su odlučila da progovore. I ona koja samo što nisu.

Vjerovatno nisi ni slutio Milorade, kada si onako bahatao naređivao svojim specijalcima da mi bilo šta montiraju i napakuju, da će se vrlo brzo početi baviti i tobom. Iako si morao znati da ko drugome jamu kopa, sam u nju upada.

Htio sam ovim putem da ti poručim Mile, da više ne brineš za mene. Meni su već tri put sve isprovjeravali (prvo porijeklo imovine, tako mi rekoše u Okružnom tužilaštvu). Imaš se ti sada o kome brinuti. I odluke pisati i brisati. I tragove skrivati i zametati. I kumove iz bankrota vaditi. I kumova se odricati, samo ako bude potrebno.

Nemoj sada samo, molim te, da ti braniš i žališ Radovana Karadžića i misliš da ćeš time bilo kome zamazati oči. Pogotovo nemoj to da radiš u ime ovog napaćenog naroda, za koji nisi hajao ni u ratu, a pogotovo sad u miru i kojeg si opljačkao i ojadio da ti na efikasnosti mogu pozavidjeti svi naši neprijatelji „i unutrašnji i spoljašnji“.

Nemoj nas, živ bio, ti više ni braniti ni zastupati. Nemoj nas ekonomski razvijati i pregovarati sa MMF-om i Svjetskom bankom. Kad kažem ti, mislim u stvari na Željku, jer sa tobom niko više i neće da razgovara. Osim možda Vučića, al' i to je pitanje koliko više možeš finansijski da ga "podneseš".

Okani nas se, Milorade. Zaboravi da postojimo, pa ćemo i mi pokušati da tebe zaboravimo. A kad u miru okaješ svoje grijehe, moći ćemo možda, kao hrišćani, i da ti oprostimo!

Нема коментара:

Постави коментар