четвртак, 17. октобар 2013.

Da li je članovima SNSD-a dozvoljeno da gledaju BNTV?


16.10.2013.

Kao članu SNSD-a, jasno mi je da od juče više ne smijem da dajem izjave, niti odgovaram na pitanja novinara ove medijske kuće, ukoliko ne želim da budem "najoštrije sankcionisan zbog direktnog kršenja stranačke discipline". 

Nije mi međutim jasno, pa bih želio da mi neko iz SNSD-a objasni (ako neko smije da me nazove), da li je dozvoljeno gledanje BNTV? Ukoliko nije, molim da neko iz stranke dođe i blokira moj daljinski upravljač, jer njime često upravljaju drugi ukućani od kojih su neki i maloljetni.

Duboko sam svjestan opasnosti od "malicioznog i ciničnog ismijavanja i kriminalizacije SNSD-ovih rukovodilaca", minimiziranja i nipodaštavanja njihovih dobrih rezultata, ali bojim se da moji ukućani, a ni obični članovi SNSD-a, to nisu. Njima je teško objasniti da je moguće da se u 21. vijeku nekome nešto zabrani, a pogotovo davanje izjava i odgovaranje na pitanja novinara.

Čini se da su SNSD-u zaboravili na onu staru narodnu:
Najslađe je zabranjeno voće.

SAOPŠTENJE SNSD-a
"Svaki društveni problem se uveličava i na krajnje tendenciozan način predstavlja kao promašaj SNSD-a, svi SNSD-ovi rukovodioci se maliciozno i cinično ismijavaju i kriminalizuju, dok se svaka dobra vijest umanjuje i na svaki način minimizira i nipodaštava."
"Ni jedan član SNSD-a, niti imenovani ili postavljeni rukovodilac ispred SNSD neće učestvovati u emisijama BNTV, niti će davati izjave i odgovarati na pitanja novinara ove medijske kuće. Kada je riječ o javnim događajima i konferencijama za štampu gdje će radnici ove kuće biti prisutni, jer na to imaju pravo koje im se ne može osporiti, članovi SNSD-a će odgovarati na postavljena pitanja, ali ne i na pitanja postavljena od strane predstavnika BNTV."
"Podrazumijeva se da u emisijama BNTV, kao ni u izjavama za BNTV, neće učestvovati ni odgovarati pomenuti članovi SNSD ili rukovodioci ispred SNSD-a, niti će na iste slati zamjene iz svog ministarstva, uprave, upravne organizacije, preduzeća ili drugog kolektiva u kojem rade.
Svako nepoštovanje ovog stava biće protumačeno kao direktno kršenje stranačke discipline i dodvoravanje kući koja se prema SNSD direktno neprijateljski ponaša i kao takvo najoštrije sankcionisano."

Нема коментара:

Постави коментар