четвртак, 4. октобар 2018.

ПЕТОГОДИШЊИЦА


Дана, 8.10.2018. навршава се тачно 5 година од мог јавног обраћања Милораду Додику, отвореним писмом у којем сам рекао оно што му дотад нико јавно није сасуо у лице!

Не можете рећи да нисте обавјештени , четири године сам Вас упозоравао на појавне облике, наводио имена и презимена актера из криминалног миљеа, указивао на злоупотребе и погубне размјере криминалних радњи. Подносио сам и кривичне пријаве против тих особа, у установи којом сам руководио – Геодетској управи,  покренуо сам низ суспензија, дисциплинских поступака, кривичних пријава против актера из криминалне мреже по институцијама Републике Српске.  Епилог тих мојих напора је чињеница да сте ме Ви лично смјенили са те позиције, а да су сви они на које сам Вас упозоравао у Управи заузели још боље позиције и сад несметано и суверено владају. 

Предсједниче Додик, криминализација и непотизам у Републици Српској пријете да је униште, да јој исисају крв и оставе празну љуштуру гладним и превареним људима. Свједоци смо чињенице да постоје добро организоване и међусобно повезане мреже људи који су плански и смишљено распоређени у свим релевантним институцијама Републике Српске, а то значи и институцијама које би требале да брину о заштити и развоју општих интереса државе. То је довело до успостављања приватне државе, у којој су се интересне, криминогене и "рођачке" структуре људи повезале до нивоа да управљају свим институцијама у интересу тих структура

Пет дугих година је прошло, а само моја породица и ја знамо како нам је било и шта смо све доживјели од корумпираних војника криминалне хоботнице у скоро свим републичким институцијама.
На жалост, за буђење свијести народа, забављеног сопственом муком свакодневног преживљавања и уљуљканог у шарене лажи контролисаних медија требала је невина Жртва- невино Дијете Даворово и Сузанино убијено је, разуму непојмљиво, свирепо и бестијално! А луђачко и крваво лице режима показало се СВИМА у својој огавности на прес-конференцији 26.03.2018.г.
Давид Драгичевић јесте НЕВИНА али не смије бити УЗАЛУДНА жртва овог окрвављеног режима!
Какви смо људи, показаћемо сви 5.10.2018.г.!
Ко не буде стајао на Давидовом тргу уз Давора и Сузану-пристао је да и даље буде слуга покорни онима који су јавно показали своје крваво и искежено лице убице!
 
Ни за њих онда више нема опроста и заслужили су све што болесни умови корумпираног режима могу да им смисле!
Зашто пишем данас, а не осмог, зато што би то тада било депласирано, а сходно мојим принципима да о губитницима не пишем, јер већ сутра нећете бити јаки као што то  данас мислите.

Нема коментара:

Постави коментар